понедельник, 29 февраля 2016 г.

Моя майбутня професія, яка змінить світ

Переможець обласного конкурсу учнівських есе “Моя майбутня професія, яка змінить світ” Г адючка Юлія, учасниця 11 класу Липівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Талалаївської районної ради

Кожен з нас хоча б раз в житгі замислювався над тим ким хоче стати у майбутньому, з чим пов'язати свою долю. Довго думаючи і сперечаючись, перегорнувши безліч сторінок літератури для абітурієнтів, багато хто все одно не бачить себе у майбутньому. Як же страшно помилитися у виборі майбутньої професії! Іноді люди, не віднайшовши того, чого прагне їхня душа, присвячують себе якійсь справі. Чи правильно це? Чи стануть справжніми фахівцями, майстрами своєї професії? Чи принесуть своїми діями користь суспільству? Я часто задумуюсь над тим, чи потрібна ота користь людям? Можна ж просто працювати — і більш нічого. Але не все так просто. Праця будь-якої людини повинна бути корисною. Хіба не приємно, коли твій труд потрібен іншим? Знайти своє покликання — значить виявити себе у праці, яка найкраще відповідала б складові твоєї душі, інтересам, способу життя. Потрібно правильно обирати професію, відчувати свої нахили, навчитися об'єктивно оцінювати себе і свої можливості. Це, на перший погляд, просто, а насправді — немає нічого складнішого.


Я свій вибір зробила уже давно. Бути вчителем - це моя мрія з дитинства. Обрати цей шлях наважиться не кожен, адже не всім ця професія до душі, не всі бачать у ній переваги, незважаючи на недоліки. Мені завжди подобалось когось навчати, відкривати для когось якісь цікаві факти, і я вирішила, що хочу бути вчителем. Коли мені випала нагода самій провести урок у початкових класах, це було для мене справжнім задоволенням, адже бачити обличчя дітей, які так захоплено чекають чогось від тебе - це найкраще, що можна тільки уявити. Тому я вважаю, що професія вчителя - це досить важливий крок у житті. Не потрібно боятися того, що буде складно, а потрібно робити так, щоб учні змогли сказати: "Дякую!" Я, наприклад, кожного уроку, дивлячись на свою вчительку музики, мрію, що колись стану такою ж, як вона, буду навчати сама гри на музичних інструментах і розвивати в дітях любов до музики. І за це я їй дуже вдячна.

Вчитель несе людям не тільки знання, він несе ще доброту і правду. Люди цієї професії оцінюють відразу, хто чого варіий. Це тому, що вони працюють із людьми усе своє життя і можуть по одному слову здогадатися, хто стоїть перед ними, вчителі — дуже принципові люди. Вони повинні жити так, як навчають, відкрито і чесно, адже на них дивляться діти. Ми всі отримуємо «путівку в життя» від них, і неможливо відокремити покликання вчителя від покликання вихователя. Мені здасться, неможливо говорити неправду, коли на тебе дивляться дитячі очі. Від вчителя залежить дуже багато в майбутньому їхніх учнів. Вони своїм прикладом, своїми принципами, своїм життям показують, як жити.

Отже, на мою думку, бути вчителем - це покликання, яке дане не кожному.


Багато абітурієнтів кожного року вступають у педагогічні вузи, але не для всіх професія педагога є справді до душі, бо не кожен може знайти спільну мову з дітьми, навчитися любити і розуміти їх, а не просто виконувати свій обов'язок. Кожен педагог повинен маги індивідуальний підхід до дитини, вміти завжди поводитися справедливо. Так, я розумію, що легко не буде, але що на світі дається просто так. Говорять, що не потрібно пов'язувати своє життя з цією професією, проте якщо кожен буде з цим згодний, то ніхто не захоче вчитися на вчителя, і тоді хто ж буде навчати дітей, виховувати в них найкращі якості, розвивати здібності і допомагати ставати особистостями? А нікому, окрім вчителя, це не під силу. І при таких умовах рух життя просто припиниться і не буде розумного суспільства, а люди будуть просто індивідами. Бо саме це розумне суспільство формує вчитель, який в змозі змінити весь світ. Тому я вважаю, що моя професія є найважливішою і найкращою. Я з гордістю й наполегливістю буду йти до своєї мети. Хочу ще сказати найголовніше: не треба нехтувати мрією заради «престижу» — це примара, адже тільки в тій галузі, де ти маєш хист, до якої лежить серце, ти станеш успішним. Не треба нехтувати власними мріями, уподобаннями, бажаннями. Дослухатися до порад оточуючих, звісно, варто, але остаточне слово у виборі професії має лишатися за самою людиною. Адже вибір професії — це фактично вибір життєвого шляху, це надзвичайно відповідальний крок. І цей крок усі ми робимо саме зараз, перед завершенням школи. Тож прислухаймося до себе, до своїх емоцій та інтуїції. Хай вибір професії не буде помилковим і принесе не тільки успіх, а й щастя, задоволення і духовний розвиток.

Комментариев нет:

Отправить комментарий